2019. július 16.
Keresés

Saját és barátai ruháit árusítja két napon át a szupermodell!

Mihalik Enikő tavasszal nemes cél érdekében tér haza New Yorkból. A szupermodell az UNICEF Magyarország Bajnokaként májusban megnyitja a Mihalik x UNICEF Pop-Up Store jótékonysági ruhavásárát Budapesten, amivel a szervezet legújabb adománygyűjtő kezdeményezését kívánja népszerűsíteni.

Több mint 50.000 gumikacsa úszott a Dunán

Záporoztak a kacsák a Lánchídról a 2015-ös kacsafutam rajtjánál, több mint 50.000 gumikacsa szállt versenybe, hogy kiderüljön, ki a leggyorsabb. A Várkert Bazár teraszáról rengeteg hazai híresség izgulta végig a különleges eseményt.

D. Tóth Kriszta megtartotta a 100. Ébresztő-órát

Az UNICEF szerint a felelősségvállalás és a tudatos jövőépítés a jogok ismeretéből fakad. Ezért indította el tavasszal a Telenor támogatásával „Ébresztő-óra” nevű programját, amelynek célja a gyermekjogok minél szélesebb körben való megismertetése. Szeptember 9-én az UNICEF Nagykövete, D. Tóth Kriszta előadásában lezajlott az őszi szezon első, de a program életében a 100. Ébresztő-óra előadás.

UNICEF nagykövet lett D. Tóth Kriszta

D. Tóth Kriszta nem csak beszél, de tesz is a jó ügyért. A műsorvezetőnek fontos, hogy segítsen másokon, így a lányát is erre neveli. A 8 éves Lola is jótékonykodik: rendszeresen felajánlja kinőtt ruháit a rászorulóknak.

Siker a gyerekbántalmazás ellen

Az UNICEF Magyar Bizottságával​ és a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvánnyal összefogva tömegeket mozgatott meg a Nickelodeon. A gyerekcsatorna kisfilmekkel, felhívásokkal és közösségi kampánnyal hívta fel a figyelmet azokra a fiatalokra, akiket az iskolában vagy otthon bántalmaznak. Az Anti-Bullying akció sikert hozott, a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány közlése szerint több mint 20 százalékkal megnövekedett azoknak a betelefonálóknak a száma, akik zaklatás miatt kértek segítséget a szervezet szakembereitől. Az UNICEF Magyar Bizottság továbbá arról tájékoztatott, hogy az elmúlt időszakban5000-nél is több gyerek töltötte le a HelpAPP alkalmazást.

Hien a megkülönböztetés ellen kampányol

Az iskolai évek alatt szerencséje volt, mert mindig a jó tanulók közé tartozott, akiket nem mertek cikizni – mesélte az énekesnő.

Young G erőszak áldozata lett

Közös kampányba kezdett Magyarország egyik legnézettebb gyerekcsatornája, a Nickelodeon, a világhírű jótékonysági szervezet, az UNICEF és a Kék Vonal.